Selasa, 10 Jun 2014

Oh, No! Kulitku Terbakar!!!

Assalamualaikum w.b.t.. Salam ceria..
*****(((((##@@@@@##)))))*****

Wah, mimpi indah ke semalam? Hehee... Hah, seperti yang dijanjikan, EY nak kongsi cara yang EY buat untuk pulihkan dan cantikkan kulit.. Kulitkan anugerah Allah.. Walaupun tak terbakar dek panahan matahari, kita perlu juga jaga dan belai. Tanda menghargai kurniaan Yang Maha Esa.. Betul tak pendapat EY ni?

Petua EY ni simple sesangat k! Sebelum tidur, ambil sebiji Vita E Complex Shaklee dan gunting sikit kat hujungnya...Kemudian, picitla isinya keluar. Letak kat tapak tangan.. Pastu, kacau2 dengan hujung jari bagi bercampur segala isinya.. Maklumlah, ada minyak biji anggur kan.. Then, sapulah ke seluruh wajah sambil urut perlahan-lahan.. Biar kulit serap.. Terpulanglah sama ada nak biar 2-3 jam kemudian bilas ataupun biar je sampai pagi.. Hehe.. EY biar je sampai pagi. Bangun pagi baru bilas.. Terasa kulit makin halus.. Alhamdulillah..

Nak hasil yang terbaik? Jangan lupa telan suplemen untuk kulit juga.. Ini membantu kulit cantik dari dalam.. Bukan luaran je nampak cantik.. Nak tahu tak apa yang boleh kita ambil untuk cantikkan kulit? Taaaddddaaaaaa! Ni dia..


Salam sayang,
   Eida Yie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalkan pesan anda...