Rabu, 3 September 2014

KENAPA PERLU HINDARI MEALSHAKE SHAKLEE?!!



Assalamualaikum w.b.t... dan salam sejahtera semua..

Mula-mula sekali EY nak imbas semula apa itu Mealshake Shaklee? Sebenarnya, EY dah pernah tulis entry tentang Mealshake ni. Tapi sengaja EY war-warkan kembali tentang Mealshake ni sebab sekarang ni, sana sini situ sinun sibuk je SID SID dok promote tentang benda alah yang bertajuk Mealshake ni.. Kenapa ek? Hah, nak tahu? Kena lah baca sampai habis apa yang EY nak bagitau ni.

Dalam kesibukan SID dok promote Mealshake ni, pasti korang pernah terbaca artikel yang negatif tentang profuk Mealshake ni kan? Erm, benda yang negatif biasanya lagi cepat dipandang kerana kebanyakan daripada manusia di bumi Allah ni memiliki pemikiran yang negatif. Eh eh...! EY bukan nak tuduh sesiapa.. Cuma meluahkan pendapat tentang pemikiran manusia jer.. Hmmm, sebenarnya, tak salah pun kalau nak baca cerita dan berita negatif sebegitu untuk mendapatan kepastian. Barulah tak tersalah buat pilihan untuk anak-anak korang kan?

OOoopppsss! Melalut pulak EY. Jom kembali terbang ke tajuk yang sebenarnya.. EY buat korang tertanya-tanya, kenapa kita perlu hindari Mealshake ek? Mealshake merupakan suplemen yang menjadi pilihan ramai ibu-ibu bijak di Malaysia... Sebenarnya bukan setakat Malaysia, malah di seantero dunia  pun, kebanyakan ibu-ibu memilih Mealshake. Nak tahu tak kenapa ibu-ibu memilih Mealshake untuk anak mereka? Kat bawah ni EY kongsikan salah satu sebabnya kenapa Mealshake glamour di kalangan ibu-ibu bijak... Sah-sah la sebab kandungannya sendiri. Jom kita ushar apa ada dalam satu canister #Mealshake Shaklee.

Satu Canister Mealshake French Vanilla mengandungi:

11 mineral penting yang ditemui dalam campuran Mealshake. Untuk satu hidangan, anda akan mendapat 20 % kalsium, 35 % daripada besi, 15 % daripada fosforus, 25 % daripada magnesium, 30 % zinc, 35 % daripada selenium, 35 % copper, 35 % manganese dan 35 % molibdenum

12 vitamin penting. Untuk setiap satu hidangan, anda akan mendapatkan , 25 % vitamin A, 30 % vitamin B6, 20 % vitamin B12, 30 % vitamin C, 10 % vitamin D, 35 %vitamin E, 30 % daripada thiamin, 10 % riboflavin, 35 peratus niacin, 35 % folat, biotin 35 % dan 30 % asid pantotenat.

Vitamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.itamin A, C, E, zink dan selenium yang merupakan komponen anti-oksidan untuk anti-penuaan.

Dilengkapi vitamin B-complex, iron, copper untuk membentuk sel darah merah yang sihat, sekali gus meningkatkan warna kulit.


Hah, dah macam Astro dah... Macam-macam ada! Tapi sebenarnya lebih daripada itu sebab SEMUA ADA DI DALAM SATU CANISTER MEALSHAKE! Hebat kan?!! Takkan tak terpikat kot? Resepi yang sesempurna ini sudah pasti tersangat baik untuk anak anda. Kan?

Kalau korang nak tahu lagi, Mealshake ialah gabungan multivitamin, multimineral dan protein soya yang membekalkan keperluan nutrisi anak-anak yang sedang membesar. Amat sesuai untuk anak-anak yang aktif, memilih makan, kurang selera makan, sibuk beraktiviti dan yang memerlukan sokongan untuk menguatkan imuniti .Hmm, kalau anak-anak yang selalu tak sihat tu, elok sangatlah kalau diberi #Mealshake.

Bukan apa, kalau dah selalu sangat sakit-sakit, of coz la nak kena pergi hospital atau klinik selalu. Kumpul-kumpul kira, kos nya bukan sedikit dah tu. Lebih elok kita ambil langkah pencegahan. Contohnya, beri anak anda Mealshake setiap hari. In Sha Allah, ketahanan badannya akan bertambah baik. Dah tu, bukan sorang dua je boleh minum, satu family you... hehe.. Mealshake juga baik untuk kesihatan kulit. Kulit anak anda akan lebih cantik. Tak perlulah nak risau dengan parut-parut nakal atau ruam pada kulit lagi.

So, selepas baca apa yang EY dah tulis ni, korang rasa perlukah korang menghindari sesuatu yang baik dan banyak manfaat sebegini daripada anak-anak korang? (Bagi sesiapa yang bergelar ibu.. kalau belum jadi ibu, maybe untuk anak sedara ke.. hehe). Jadi, EY nak tanya semula lah... Kenapa perlu hindari Mealshake Shaklee? Sedangkan banyak kesan-kesan positif selepas pengmabilannya.. In Sha Allah, Mealshake adalah makanan tambahan terbaik untuk anak anda.. Cubalah sendiri, baru puas hati..

suplemen untuk anak


Berminat?  Anda boleh membuat pembelian terus di SINI atau hubungi saya Eida Yie @ 0148058184 (E-mel: nictseida@gmail.com).. Wassalam...

1 ulasan:

Tinggalkan pesan anda...