Khamis, 4 September 2014

PIKAT SI DIA DENGAN RAHSIA INI...



Assalamualaikum w.b.t. dan salam sejahtera...
 
Fuhhh... tamat sesi persekolahan untuk minggu ni. Tarrrraaaaaa!!!! Nak habiskan masa kat rumah je hujung minggu ni. Dah lama tak manjakan diri. Belai-belai kulit dan rambut.. Auwwww! Aset kita tu kak... Bernilai sangat-sangat. Of coz la EY nak belai-belai... nak jaga.. nak usap... nak sayang selalu.. Korang pun mesti terfikir nak buat gitu jugak kan? Hehe...

Rasa-rasa korang part mana yang korang boleh buat Si Dia korang terpikat dengan korang? Hmmm.. fikir.. fikir... Mesti ada yang jawab budi bahasa, sopan santun... erm segala yang seangkatan lah kan? EY pun sokong sangat-sangat jika korang fikir macam tu. Tapi apa salahnya, kalau kita tambah markah bonus untuk diri sendiri.. Nak tak? 

Meh EY nak kongsi sesuatu kasi markah korang up di mata Si Dia.. Jeng jeng jeng! Bagi EY, kulit yang bersih, mulus, cantik, licin dan tanpa cela sudah semestinya menjadi dambaan setiap wanita.. Cik Abang korang pun suka juga sebenarnya kalau kulit korang cantik. Tak percaya aarr?!! Cuba korang try sendiri. 

Andai kata kulit korang takda lah secantik mana, cuba korang amalkan Collagen Powder daripada Shaklee, InshaAllah, hasilnya memberangsangkan... Pasti terjojol bijik matanya tengok perubahan pada kulit korang. Kalau nak hasil yang lebih boombastik kebaaabooommm, korang kena cuba Set Kulit Super Cantik ni..




Set Kulit Super Cantik ni EY gabungkan Collagen Powder dengan Vivix. Wow! Satu gabungan yang mantap dan sempurna. Collagen Powder yang dihasilkan daripada sisik ikan merah sudah tentunya berkualiti tinggi dan berkesan, digabungkan pula bersama tonik ajaib abad ini iaitu Vivix yang memang terkenal dengan antioksidan yang sangat tinggi, sudah pasti anda akan dipandang muda selamanya. InshaAllah.
Jika korang nak tahu lebih lanjut tentang Vivix, korang klik jer kat perkataan Vivix tu ek. EY nak terangkan serba sedikit tentang kelebihan Collagen Powder ni. Meh kita baca...

Kebaikan yang terdapat pada Collagen Powder Shaklee:
  • Meningkatkan kelembapan kulit – 90%
  • Mengurangkan kekasaran & kekeringan – 75%
  • Meningkatkan dalam penampilan keseluruhan – 71%
  • Meningkatkan pemakaian kekal mekap – 60%
  • Meningkatkan kelembutan & kelicinan – 71%
  • Meningkatkan ketebalan rambut – 54%
  • Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti – 55%
  • Meningkatkan keserian, tona & warna kulit – 50%
  • Mengurangkan garis-garis halus & kedutan
  • Kuku akan menjadi lebih sihat, bintik putih akan hilang dan pangkal kuku akan mengekalkan warna yang sihat.
  • Kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan parut.
  • Membantu menghilangkan tanda penuaan.
  • menyokong kesihatan sendi dan menguatkan tulang.
  • Membantu mengekalkan otot di dalam mata supaya lembut.
  • Memastikan otak sentiasa sihat. Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini disokong oleh kolagen agar minda anda tetap berkeadaan baik walaupun semakin meningkat usia.
Fuyyyoooooo! Bestnya! Bukan sekadar mencantikkan kulit je tau.. Rambut dan kuku pun dapat kesan yang serupa. Sendi dan tulang kita pun semakin kuat. Bahkan, otak kita pun mendapat kesannya. Memang bonus berganda-ganda..

So, tunggu apa lagi? Taknak ker rebut peluang untuk beri markah bonus untuk diri sendiri. Demi untuk memikat Si Dia. Bagi isteri-isteri, kita perlu cantik di mata suami kan... 

Bagi EY, dengan mengambil Set Kulit Super Cantik ini adalah cara terbaik untuk memikat suai kita, daripada melakukan kaedah lain yang berisiko. Memanglah hasilnya lebih cepat dan pantas tetapi sanggupkan korang merisikokan diri korang? Tadi kata sayang, nak belai-belai.. sanggup ker? EY memang tak sanggup. Biar lambat asal selamat.. Yang penting, berkesan. Tu jer.. Lu pikirlah sendiri ! Hihi..

Syhh... inilah rahsia memikat hati suami. Biar dia rasa, semakin pandang, semakin berseri, semakin sayang. Silap-silap, Cik Abang tu pun ikut sama amalkan set ni.. Heheheh... 

Berminat dengan Set Kulit Super Cantik ni? Hubungi EY@0148058184 atau beli terus di SINI.

Jumpa lagi. Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalkan pesan anda...