Ahad, 24 November 2013

Vivix?!

Assalamualaikum w.b.t.

Hah, kalau hampa terer, ni gambaq buah apa? Toing..toing..toing....!!!

Bukan buah 'spring' na walaupun sound effect dia bunyi macam spring.. Hehe... Kalau tengok sekali imbas memang nak kata buah "gheyang dot".. Saya pernah tengok dan makan buah gheyang dot tu dulu2.. Arwah Abah selalu bawa balik. Dia ambik kat rumah jiran. Katanya ubat kencing manis.. Erm, tapi tu cerita gheyang dot.. Yang dalam gambaq tu bukan buah gheyang dot k... Buah ni xdak kat Malaysia la cek oi... Tapi saya xtaula kot2 dah ada orang p tanam dia. Ni nama dia buah Elderberi Eropah... Nama pun Eropah dah, sah-sahla dok kat sana kan... Malaysia tak hanyut pi Eropah pun.. So, saya buat kesimpulan sendiri, buah ni takdak kat Malaysia.. Hohoho!

Pada pagi nan indah ini, saya nak kongsi sikit info pasai buah Elderberi Eropah ni. Kalau hampa nak tau, Eldeberi ni telah digunakan selama beratus tahun bagi merawat macam-macam penyakit. Antaranya, artrithis, asma, sembelit dan selesema. Hmmm... ingat makan buat cicah garam belacan ka... Rupa2nya, menjadi penawar beb! Ni gambaq buah Elderberi ni versi cantik punya!


Wow, nampak khasiatnya!.. Cewah, macam nujum pula saya ni! Ok, berbalik kepada cerita buah Elderberi ni... Banyak kajian terbaru tentang buah ini mendapati Elderberi ini mampu mengukuhkan sistem imun badan, dan khasiat hebat yang lain seperti:
  • melindungi sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh bahan toksin
  • mengurangkan kesan akibat tindakan "kolesterol jahat"
  • meningkatkan daya penglihatan malam.
Hmm, banyak khasiatnya kan... Nampak ja buah ni kecik... Jadi, apa tunggu lagi, jomlah makan buah berkhasiat ni.. Tak mau ka? Aik, nak kena import dari Eropah la nooo? Hehe.. Tak payah susah-susah nak import buah tu dari sana. Kita telan saja yang ada ni.Terdapat juga khasiat-khasiat daripada tumbuhan lain. Lebih manfaatnya... Cer teka apadia? Jeng..jeng..jeng... Memperkenalkan...


VIVIX!!!!!! 

Jom dapatkan produk berkhasiat ini sementara stok masih ada.. Mai saya nak kongsikan manfaat Vivix kepada kita..
 » satu-satunya suplemen yang mampu menembusi DNA manusia
 » membantu memberi perlindungan antioksida pada tubuh
 » membantu mengawal genetik & melambatkan penuaan
 » melambatkan AGE (Advance Glycation End Production)
 » membantu memelihara kesihatan jantung dan otak
 » membantu meningkatkan imunisasi badan                                                 
 » membantu memelihara kesihatan sendi





Sapa yang takmau awet muda kann...? Jom la pakat2 beli Vivix.. Saya kongsikan lagi bahan-bahan utama lain yang terdapat dalam sebotol Vivix...

 Subhanallah... Banyak khasiat dalam setiap benda hidup yang Allah berikan.. Cuma kebijaksanaan manusia mampu menterjemahkannya.. Maka, lahirlah produk seperti Vivix ini...

Ok lah, setakat ni saja coretan saya.. Sapa2 yang berminat tu,mai rapat2... Call atau sms saya kat nombor 014-8058184... Kita kongsi kebaikan ni bersama ya! Akhir kalam, sesungguhnya yang baik itu datangnya daripada Allah, dan yang buruk itu datangnya dari kelemahan saya sendiri...  Wassalam..

*produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalkan pesan anda...