Jumaat, 22 November 2013

INI BETUL-BETUL... BUKAN COBAAN...

Assalamualaikum w.b.t...
Hari ni saya just nak share satu cerita.. Cerita berdasarkan pengalaman sendiri.. Ha, nak tahu tak? Jeng! Jeng! Jeng!

Ni cerita berkaitan suamiku tersayang lah! Sejak berpindah balik ke Semenanjung Malaysia ni, berat badan encik suami saya ni naik... banyak la juga naiknya.. Orang kata hati banyak happy ooo!! Tapi, bila makin naik, makin naik.. hatinya sendiri jadi  tarak happy lagi ooo..! Almaklumla, encik suami ni suka bebeno main bola... tak kira lah bola padang ataupun futsal, semua dia balun... Hihi..

Sebagai seorang isteri, sudah pasti la kita nak tengok suami kita sihat kan... Tak mengah-mengah time ligat dok sepak bola di tengah padang... Bukan apa, kalau berat badan dah naik, makin cepat penatlah encik suami saya... Tambah lagi kena lari kejar bola... Kesian dia.. Isk..Isk...

Jadi, saya pun cadangkan agar dia mengambil "SET KURUS" daripada SHAKLEE...  Hmmm... nasib baik dia setuju... Biasanya bab-bab nak ambil makanan tambahan ni, dia agak 'liat' sedikit... Ni la produk yang encik suami ambil sejak 2 minggu yang lalu... 


 Selepas dua tiga hari mengambil set di atas, encik suami pun bertanya kepada saya. "Eh, produk Shaklee yang abang makan tu untuk kuruskan badan je ke atau ada manfaat lain?".. Saya pon macam pelik je dengan soalan cepu emas encik suami.. Saya balas balik dengan soalan juga.. "Kenapa?".. Encik suami senyum je.. Then, dia jawab, "Abang rasa badan abang macam ringan ja.. Main kat padang pun dah boleh main fulltime.. Biasa2nya abang minta keluar sebab tak tahan letih.. Ni abang dah boleh aktif dalam padang sepanjang game. Macam magic pula rasa.. Otot pun dah tak sakit2.. Badan pun dah kurang lenguh2..". Saya pun tiada jawapan untuk itu.. Tapi, saya akui, sejak encik suami mengambil set di atas, saya dah tak nampak dia urut2 badan dia selepas balik dari padang..

Ini hanyalah cerita daripada pengalaman sendiri.. Mungkin ini salah satu kurniaan Allah untuk suami saya.. Sejujurnya, encik suami belum lagi menimbang berat badannya selepas 2 minggu pengambilan produk Shaklee di atas.. Jadi, apa yg suami saya alami saya hanya kongsikan di sini.. Kemungkinan penurunan berat badan yang sedikit dapat memberi impak yang besar kepada 'kerja-kerja' yang badan kita lakukan... Ye la kan, dulu lari dengan bawa perut dan badan yang berat... Mana tahu, sekarang lari dengan bawa perut dan badan yang lebih ringan.. Mungkin ini salah satu faktor kenapa encik suami saya alami pengalaman indah begitu.. Ye tak?

Apa-apapun, saya ingin kongsikan kebaikan empat produk Shaklee di atas...

@LECITHIN@
Sumber utama kolina yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf. Memecahkan lemak dan mengurangkan paras kolesterol.

@ALFALFA COMPLEX@
Mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus, dan zat besi. Mengurangkan toksin dan merendahkan kolesterol.

@CINCH SHAKE@
Diperkaya dengan Leucine bagi mengekalkan otot semasa anda menurunkan berat badan. Kaya dengan protein. Membantu anda rasa kenyang. Terdapat dalam 3 perisa: Cafe Latte, Vanilla dan Coklat.

@OMEGAGUARD@
 Kaya dengan DHA dan EPA yang dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata. Mengurangkan paras kolesterol dan tekanan darah.

Jika anda berminat untuk mengambil produk di atas, jangan malu... jangan segan, hubungi saya melalui panggilan telefon@sms@Whatsapp ke 014-8058184.. Sekiranya anda membeli set kurus seperti di atas atau set asas (Lecithin, Alfalfa dan Cinch), anda akan mendapat hadiah istimewa daripada saya.. Bukan itu saja, anda juga akan dapat konsultasi secara percuma daripada saya... Cepat!!! Jangan sampai terlambat.... nanti rugi youuu!

*produk-produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Eida Yie
014-8058184

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalkan pesan anda...